Corona – Huisartsenmaatschap Trynwalden – Oentsjerk

Onze praktijk is iedere werkdag geopend tussen 8.00 - 17.00 uur.

Dokterswacht is er voor spoedeisende huisartsenzorg in de avond, nacht, het weekend en op feestdagen. Op www.dokterswacht.nl ziet u hoe u geholpen kunt worden. Ook vindt u daar het nieuwe telefoonnummer (zonder extra belkosten) van Dokterswacht.

Betreft: mogelijk langere wachttijd in apotheek

Per 3 juni 2024 werken wij in de apotheek volledig papierloos. Dit betekent géén papieren receptbriefjes meer in de apotheek.

Deze wijziging in het apotheeksysteem kan tijdelijk een langere wachttijd in de apotheek veroorzaken.

Bestel uw medicatie op tijd (minstens 2 weken voordat uw medicatie op is).

Wij vragen uw begrip en geduld in deze situatie. De assistentes werken hard om uw medicatie klaar te maken.

Klanttevredenheidsonderzoek

Er is in april 2024 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd (dit wordt iedere 3 jaar gedaan) in samenwerking met Feeddex. Vergeleken met het onderzoek in 2021 wordt er nu in 2024 bij alle pijlers hoger gescoord. In totaal heeft de praktijk 3628 vragenlijsten verzonden en 973 (26,9%) zijn voltooid.

Het rapportcijfer:

- Uw huisartspraktijk 7,0  (in 2021 was het cijfer 6,9)
- Uw huisarts 7,9  (in 2021 was het cijfer 7,7)
- Uw apotheek: 6,2  (in 2021 was het cijfer 6,1)
- Cijfer apotheekhoudende huisartsenpraktijk: 7,8 (in 2021 was het cijfer 7,6)

Indien u hier gebruik van wilt maken kunt u een nieuw account aanmaken. U maakt gemakkelijk een account aan via de knop rechtsboven met patiëntenomgeving of via de patiënten omgeving op onze website www.trynwalden.uwzorgonline.nl.

Corona

Heeft u vragen over het coronavirus? Dan vragen wij u om te kijken op de site van thuisarts (https://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus) of op het RIVM (https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19).

De belangrijkste maatregelen die je kan nemen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen:

• Was je handen regelmatig
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes
  • Geen handen schudden

Deze maatregelen gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken. Het is dus altijd belangrijk om deze op te volgen.

Publicatiedatum: 07-07-2021